A marketing szövegírás során a megfogalmazás az utolsó lépés, ezt megelőzi a marketingkoncepció meghatározása és a tartalomstruktúra felépítése. Mindehhez természetesen szükséges az Ön aktív közreműködése. A szöveg arculat nélkül természetesen nem ér semmit, azonban a Business Provider Group tagjaként ezt is nyújtani tudjuk Önnek.
Marketingkoncepció meghatározása
Stratégia és koncepció nélkül nincs szöveg és arculat sem. A szövegeknek figyelembe kell venniük az általános arculatot, a cég célcsoportjait és termékeit is. Szükség szerint elvégezzük a teljes folyamatot, kezdve az elemzésekkel (SWOT-analízis, Porter-analízis, versenytárs-elemzés, BCG-mátrix…), a célcsoportok meghatározásán át a termék- és szolgáltatás-struktúra áttekintéséig.
Tartalomstruktúra és a marketingüzenet kialakítása
A tartalomstruktúra nagyban függ a célcsoportoktól és kiválasztott eszközöktől (internetes portál, nyomtatott anyagok, multimédiás eszközök). Az üzenet mindenhol egységes kell legyen, ami az arculatot alátámasztja és megkülönbözteti a céget versenytársaitól. A tartalmakat azonban másképpen kell felépíteni a multimédiás eszközökön és az interneten, mint a hagyományos médiában, ezért előbb kialakítjuk annak struktúráját.
Szövegek megfogalmazása
A megfogalmazás a tartalomstruktúra alapján történik, kiemelve az előnyöket és lehetőségeket, amelyeket az Ön cége nyújt ügyfelei számára. A végleges szövegváltozat sok egyeztetés eredményeképpen jön létre, amelyet érdemes később az ügyfelekkel is letesztelni, valóban célba ér-e az üzenet.
>> Vegye fel velünk a kapcsolatot és kérjen ajánlatot!
|